Först tog vi några kort när jag låg naken på bardisken och de 2 städarna stod bakom mig, sen ville Johan att jag skulle servera en av killarna medan den andre stod bakom mig, medan han skulle filma när han kom gående utanför.
När det går för mig rinner det verkligen till i fittan, och jag försöker vara så tyst som möjligt för några meter bakom mig finns min man och 2 killar.Den var verkligen liten, ett snöre mellan skinkorna, och en mycket litet tygstycke fram.Vi går ut i korridoren, topless och string, och han öppnar genast.
– Sitt still.
– Anna , berättade.
På vägen upp mot hotellet tog jag på mig vanlig kjol men inga trosor.
– Det hade nog varit roligare här på balkongen med er i blickfånget än att förlora mot Johan i biljard.
– Kan inte jag få fotografera er?
Vi gick runt och tittade på skor till mig, men vid ett annat ställe stannade vi ”TATTO & PIERCING” stod det skylten.När det ringde på dörren gick jag och öppnade topless, och de gick och satte sig på balkongen medan Johan fixade drinkar.
– Ja, gör inte du det.
När Anna ställde sig upp och tittade omkring sa hon:
– Äh, ni har ju redan sett mig näck, så tog hon av sig alla kläderna, och satte på sig bikinin.
– Hej Gunnar, vill du ha en drink?



Sedan drog jag snabbt av henne bikiniunderdelen och blottade hennes fitta, hon hade ett jämnt lagar med hår över den och jag böjde mig hastigt ner på knä. Jag kunde inte låta bli att studera dem, båda var väldigt söta, speciellt en av dem som var blond och som hade en näst intill perfekt kropp, det såg i alla fall ut så på det avstånd jag låg från dem.Det fanns en pool och andra dagen bestämde jag mig för att lägga mig där och sola, det är ju viktigt att ha snygg solbränna när jag kommer hem till Sverige tänkte jag. Hon hade ett vitt linne och en sarong på sig, de befriade hon sig snabbt ifrån och låg där bara någon halvmeter ifrån mig i sin trånga bikini som förde fram hennes former perfekt. Till slut kunde jag inte hålla tillbaka min orgasm längre och det gick för mig exakt samtidigt som hon fick sin orgasm. Hon log och tittade på mig med glansiga ögon. Jag såg henne aldrig mer efter detta, dagen efter var hon borta från hotellet. Sedan sög jag in bröstvårtan i munnen och sög på den, hon gav ifrån sig ett litet stön och drog sedan upp mitt huvud igen för att ge mig en rejäl kyss. Det var många skandinaver där, det upptäckte jag redan första dagen när jag utforskade det stora hotell området. Hon log och gick ner på knä, mina badbyxor åkte snabbt av när hon tog tag i dem och sedan tog hon kuken i munnen.

Som ni kanske förstår tillbringade jag varenda dag vid poolområdet med blickarna fästa på de två norska skönheterna.

Jag var på ett franskt lägenhetshotell under de sista veckorna på sommarlovet mellan ettan och tvåan på gymnasiet.

