Vid tredje kyssen öppnades deras munnar ytterligare och…Utan förvarning började Aldrian stöta in och ut ur henne i en takt som fick Sophie att i sitt lustrus skrika högt, gång på gång, tills hon fick ytterligare en orgasm och ett utdraget, kärleksfyllt skrik lämnade hennes läppar.Jag hoppas att ni nu känner tillräckligt för den unga fröken Sophie Eriksson, att er samlade sympati skall lyfta min lilla berättelse till oanade höjder så att alla inblandade blir lyckliga, eller, i alla fall, mer lyckliga än de verkar vara nu.Alla bara knarkar och super och skriker och slår. Allt jag gjorde var att jag beskrev en blåsippa jag såg i morse. Hon älskade honom.

Jag och Stoffe på vår egen strand

Jag la mej på rygg och bad han suga av mej men han var väl inte så på som jag var.Men han drog av men shortsen och tog sin hand runt min styva kuk och runkade den försiktigt,mycket försiktigare än vad jag gjort med honom.
Men vi har inte haft sex (än) men jag har märkt hur hon tittar på mej,Om det är för hon har märkt hur jag tittar på henne eller vad som är anledningen vet jag inte.
Vi gick ner mot vattnet och kände först försiktigt med foten om det var lagom varmt.
Vi ställde cyklarna och gick ner sista biten.Den kåta känslan kunde inte släppa.Vi skulle bytte om,vi hade inte tagit av oss kalsongerna innnan.
Detta är en novell som utspelade sej under sommaren 2006.
-Det är inte klara det är hon som är från Tyskland,de har stuga uppe vid stugbyn.
Jag tog mod till mej och vi gick upp.Han först och jag tätt efter.När vi han nästan var vid strandkanten så bad jag honom vända sej om och innan han han tänka var satte jag mej på huk,drog ner hans shorts och tog hans stora mjuka kuk i munnen och började suga av honom.
Jag märkte riktigt hur han var intresserad av henne jag med för den delen.
Vi tittade bort mot stranden där de andra badade och solade.
Han undrade vad jag höll på med men han verkade inte ogilla det.Det var det jag mest var rädd för att han skulle göra.
-Sen avslöjar du ju vårt hemliga badställe om du kommer simmandes här ifrån.

Günther nickade.
-Bausch?
Felicia kände hur det rann safter ifrån henne först nu kände hon hur det doftade starkt av kvinna i rummet.Det doftade inte längre liniment.var Günthers första reaktion.
-Då kan vi väl lika gärna åka hem till min stuga?En pistolkolv träffade honom i huvudet och han förlorade medvetandet.

Fjällens Hetta

Klockan var 5 och det hade hunnit bli mörkt ute.Han drog bort troskanten och tryckte in fingrarna djupt in i henne.”. “Åååååååhhh” stönade hon.
Erik sa självklart ja och de steg in. Felicia drog av honom jackan och sen gick långsamt och sexgit in mot vardagsrummet precis innan hon gick in så vände hon på huvudet med öppen mun och gav honom en sexig blick.
Felicia sa til Erik att han fick vända sig om och inte titta, Felicia vände sig också om och medans hon drog ner byxorna tittade Erik över axeln och spanade in Felicias perfekt formade rumpa.
Erik gick fram till Felicia och började att dra ner hennes skidbyx hängslen. De alla satte sig vid bordet med bänkar, Felicia satte sig brevid Erik.


Det var en gång två familjer som skulle åka på en skidresa i sälen på 2 dagar. familjenra hade ett barn var, det var en tjej och en kille som heter Felicia och Erik.

