Gå en data kurs i hur man återvänder till sidan innan och i hur man klickar på en annan novell… lycka till nu med det där ni som behöver!

Ur en plastmugg sippar hon den första klunken.

– Får jag ta av dig de här? När hon hade påtalat att hon hade förväntat sig lite mer hade allt blivit skit och det slutade med att hon nu satt och väntade på nästa tåg hem. Åter igen känner hon hur hon kommer i ännu en orgasm och sekunden efter henne fyller han henne med sin tjocka, trögflytande sperma.
Kyssar // Emilia.Aldrig har han sett henne så här. Han instruerade henne att hoppa bak och sätta sig i sovhytten bakom framsätena och hon satte sig på britsen som var nedfälld. Det snöar lätt och hon är frusen.
– Jo det gör väl det… men det känns inte så just nu.De ler mot varandra och sjunker ihop på britsen tillsammans.

En het sommar dag

Hans andetag börjar nu bli vildare och stötarna glider in och ut. Dansen tog slut men han ville inte släppa mig och vi fortsatte nästa låt. Men gjorde inget åt det och jag märkte hur det rann ner ur mig in i min säng. Mina fuktiga väggar pulserar nu runt hans lem och kramar hårt. Små kyssar möter min nacke och jag vänder för att bemöta hans mun men han drar sig undan och stöter hårdare och fortare. Det hela blev för mycket för mig, jag ursäktade mig väldigt artigt och gick sakta genom alla gäster och hoppades att ingen skulle märka min väckta lust. Det hela var kort men så intensivt. Jag ställde mig bakom borde och gav dem papperstallrikar och inviterade dem till självserveringen. De hade bjudit in de flesta av det gamla gänget de brukade umgås med och nya arbetskamrater osv. Våra safter börjar rinna ner längs mina lår. Då satte jag mig upp och sade fortfarande ingenting. Mina trosor drogs undan kvickt och min kjol rullades ihop över min midja.

Han tror att han bestämmer, men det är ändå jag som har kontrollen. Det är svårt att sitta still när jag känner hur han vrider sig under mina händer. Jag gör honom till viljes en stund och han stönar lågt.
Han stod med ryggen mot mig och höll som bäst på att tvåla in kroppen samtidigt som han gnolade högt för sig själv.
– Jag går och duschar, sa han medan jag plockade av bordet efter att vi ätit. Upp och ner, in och ut. Jag känner att han är nära och suger kraftigt när jag ökar hastigheten. Han sköljde tvålen ur ögonen och jag kände honom vakna under mina smeksamma händer. Min tunga spelar över ollonet och jag smakar hans sälta i hela min mun. Här finns mer än en vilja, tänker jag samtidigt som jag låter honom glida in och ut ur min mun. Jag drar försiktigt med naglarna längs hans rygg vilket får honom att rysa. Jag låter mina händer forma sig runt hans skinkor. Men jag är långt ifrån kuvad. Han stöter i allt häftigare takt och jag formar mig efter hans krav.

Hon vände sig över axeln, såg mitt desperata ansikte och flinade åt mig.Hon satte sig på mitt bröst så att jag hade hennes sköte precis framför ansiktet och tittade ner på mig och log.Jag går ut i vardagsrummet men hinner bara över tröskeln innan Lotta ropar på mig. Jag vänder mig på rygg och låter Lotta sätta sig på mitt ansikte, med öppen mun tar jag emot hennes kladdiga sköte och slickar och sväljer hennes älskares säd som rinner ur henne.

”Nä, för det är bara du och jag som ska ha det skönt!”

