Återfunnen lust

Hans stora ollon fyllde min mun, juckade krävande mot svalget och verkade nästan svälla ytterligare en storlek av min behandling. Jag blundade och fantiserade om vad som skulle kunna hända, halvt drömmande med ett finger masserande klitoris. Plösligt slet sig Carina loss, gick bort till garderoben och letade efter något i sin väska. Under två veckor skulle vi bara bada, sola och spana på snygga sydlänningar. Vi hade mycket trevligt och tiden rann iväg. Jag fick dock inte suga någon längre stund förrän Mike ivrigt drog sig loss och la sig på rygg på sängen. Min fitta var samtidigt vidöppen inför hans tunga, drypande våt och med svullna, särade blygdläppar.

Jag känner att han är nära och suger kraftigt när jag ökar hastigheten. Här finns mer än en vilja, tänker jag samtidigt som jag låter honom glida in och ut ur min mun. Jag hörde vattnet strila på andra sidan väggen medan jag torkade av bordet.
– Jag går och duschar, sa han medan jag plockade av bordet efter att vi ätit. Jag lät mig inte bekommas utan fortsatte retsamt att smeka över hans tvålhala kropp medan jag nafsade honom i örsnibben. Sa han i ett försök att låta arg. Han trycker mitt huvud mot sig och jag öppnar villigt munnen för att smaka honom. Hans händer gräver sig in i mitt hår och jag svara med mina naglar i hans hud. In och ut ur min villiga mun glider han och jag känner att jag är våt av annat än vatten. Han sköljde tvålen ur ögonen och jag kände honom vakna under mina smeksamma händer. Här är det han som bestämmer!

Horney Valentin!

-Happy Valentin.., viskade jag utmattat och sjönk ner bredvid honom. Jag la mig ner i soffan för att låta honom utforska min kropp. Teo såg sorgset på mig innan han fortsatte. Han nickade instämmande. , frågade jag skämtsamt, mest för att ha något att säga. -Hur är det? -Horney Valentin!Det gick snabbare och snabbare och jag bet mig i läppen för att inte stöna så högt att jag skulle väcka hans syster. -Du då?Försiktigt knackade jag på den dörren en skylt med hans namn stod. Han smekte mina bröst och började snart leta sig innanför min kjol. Han lät ett finger glida in i mig och drog det ut och in någta gånger, men övergick sen till att slicka mig.

-Igen?

