Framför kakelugnen

Du slutar och lägger dig bredvid mig.
Slickar dig på halsen.Låter dig efter en stund slicka av snöret.Mer och mer. Rycker lite lätt i snörena.Mer och mer.
Lägger mig över dig. Låter en hand smeka mig.
Det går lätt. Skriker ut min orgasm.

“Hej, jag håller på att samla in pengar till min skolresa. Han klarade inte av röklukten och hennes tjat länge till. Alla ansträngde sig och gjorde sitt bästa för att hjälpa till, och en av sakerna de gjorde var att sälja lotter. Frida var nu 51 år gammal men såg ut som minst 65. Det var allt annat än underbart. Det fanns ingen chans att han skulle in där med sin tunga! Hoppas du får kul på skolresan”.

Hon drog med naglarna genom håret och smekte hans pung. De hade kommit överens om att de skulle åka till Rhodos i en vecka. Han hade ingen aning om var han skulle skicka, men Frida instruerade honom.

Det var sällan Frida fick några besök längre, så hon hade vanan att alltid bjuda in sina besökare på fika, och sedan tråka ut dem med långa historier.

