”Jag tänkte bara upplysa er om att klockan är fyra och att jag och Shaunie tänkte dra hem.
Sasuke hade så bråttom att han tryckte upp mig mot väggen i hallen och började kyssa mig intensivt och passionerat, jag älskade när han behandlade mig så. Jag gäspade trött flera gånger, vilket inte var så konstigt eftersom vi var på stranden från tio på förmiddagen och klockan nu närmade sig sex på kvällen.Han kunde ju ändå se mig från vår plats hela vägen bort till kiosken och tillbaka.
”Urk, fortsätt drömma. Njutningen var så mycket viktigare och varje gång han stötte in igen kom han åt prostatan och fick mig att stöna högre och högre.
”Haha jättekul…” fräste jag och tog tag i bryggkanten, ”jag kunde faktiskt ha drunknat.”
Han bottnade naturligtvis där vi stod, men jag gjorde det inte, så jag saxade benen om hans midja och la armarna om hans hals.
”Fy vad kall du är,” sa han förvånat och tog ett steg tillbaka.
Shaunie dök perfekt, men hon var trots allt simmare så det var inte så konstigt.

Jag låg på mage på min handduk och solade ryggen när något kallt helt plötsligt landade på mig. Men jag har ju bara legat på rygg en liten stund,” mumlade jag och kisade på honom genom ögonfransarna.Jag slappnade av så gott det gick och snart var han igenom, på väg upp i mig.

När Mia kände min kuk trycka mot hennes blygdläppar vände hon på huvudet och uppmanade mig att trycka in den, vilket jag mer än gärna gjorde.
Gissa om jag fick stora förväntningar inför kvällen när Pernilla ringde mig på jobbet och sa att hon bjudit hem Mia på middag på kvällen.Jag såg både stjärnor och månar. Hon jämrade sig allt mer och tryckte sig mot mig. När hon lugnat sig steg hon av Mia och sa åt henne att ställa sig på alla fyra i sängen. Jag tog tag i henne så att hon reste sig upp. Mia kom till mig och beordrade mig att slicka henne. Det enda hon hade gjort var att gå händelserna lite i förväg och provat tjejsex tidigare. Snart sa Pernilla att hon var tvungen att gå på toaletten och gick iväg.
– Hur kan du veta att hon gjort det, frågade hon. När jag var naken och satt på soffan sa Pernilla:
– Har han tittat en gång skall han få göra det en gång till.

viskade hon extatiskt.Elisabeth var våldsamt kåt och hade problem med rösten när hon svarade:

– Ååh, tjaa – den är trång… men jävligt blöt nu. Känslan av hennes fötter mot min bultande kuk gav mig nästan kåtslag och jag kastade en blick på medpassagerarna. å ja, ja, ja JA !Elisabeth surplade i sig vad hon kunde och log mot mig.

Hårda lekar på stranden

Anna-Britta kunde känna hur trosorna mellan hennes lår började att fuktas då hon föreställde sig en sömnlös natt tillsammans. Francoise var skallig och lite blekfet, men han var rik. De vilade i varandras armar en stund men flyttade sig så småningom några meter på grund av en påträngande urindoft. Under tiden vände föraren bilen och körde iväg. Hans hår var korpsvart och nådde de breda axlarna, hans näsa kraftfull, hans frisyr välskött men ändå vild. Hennes orena tankar fick henne att gradvis känna ett allt starkare behov av att få ge efter för sina begär. Men den absoluta pricken över iet befann sig rakt mellan hans läppar, där hans perfekta vita tänder levererade ett gnistrande vitt leende i hennes riktning. Ta mig hårt nu!Hon såg sig försiktigt om och konstaterade att hon var alldeles ensam på stranden. Anna-Britta slickade sig om läpparna och såg ut över de skvalpande vågorna.


Grottbukten var en svårfunnen strandremsa som ytterst få kände till, och turistsäsongen var dessutom över.

