Hon skrek till, ett ljud av smärtblandad njutning. Han kände hur hon rörde sig ner över hans kuk, tog mer och mer av den i sin mun tills hela var inne. Sedan plockade han upp boken, tillsammans med en tennbägare och en liten kniv som låg bredvid. Återigen visste han inte om det var verkligt eller ej, och än en gång bekymrade det honom inte det minsta. I det ögonblicket kände han en av hennes fingrar vid sitt bakre hål. Försiktigt hade han låtit sin tunga nudda vid henne… och genast när han kände smaken av henne visste han att han varit galen som tvekat. Snart var kuken begravd till roten i henne. Om han känt sig uppfylld förut var det ingenting mot nu, och han stönade av smärtfylld njutning, precis som hon gjort för bara en stund sedan. Inom någon minut sprutade han stråle efter stråle av tjock sperma, och såg noga till att allt hamnade i tennbägaren. Innan han träffade henne hade han aldrig uppskattat oralsex särskilt mycket, vare sig att vara givare eller mottagare av det. När han kom till sans igen var hon borta. Han öppnade ögonen igen, tittade ner på boken framför sig och började muttra en ramsa som stod där.

Jag såg min fru bli tagen igen!

Du ställde dig upp på knä.
Jag såg hur du sakta sjönk ned allt längre på den. Din ena hand smög sig ned och du smekte henne.
Den yngre var smärt och vältränad. De får ditt mobilnummer och du säger till dem att till kvällen så är din man med.

De säger hej och lovar att höra av sig framåt kvällen.
Jag kröp lite längre upp på kullen och kunde nu klart och tydlig se hur du glupskt sög den hård och stor. Vågorna slog över våra fötter och vi kände att det var bra att vi hade åkt ned till havet.
Jag ser när han håller hårt kring dina höfter, när han stöter den hårdare och hårdare i dig och jag ser när han sprutar rakt upp i dig och när du kommer samtidigt!

Jag låg och drog mig en stund innan jag hoppade in i duschen.
Hans kuk var stenhård och han närmade sig dig bakifrån. De for runt över hela din kropp när du plötsligt log och sa: ”Nej, nu går vi och lägger oss. Gick uppåt och in mot dom och började gå runt och leta efter dig.

Det gjorde dock inte Christina som njöt av sin anonymitet för att den gjorde henne djärv och ohämmad.
Plötsligt vänder sig Christina, sliter av sig masken, ställer sig på alla fyra och fortsätter suga en frustande toy-boy. Det verkade som han gjorde det bra.Den siste mannen frågar lite ängsligt med stående kuk;

”Orkar du med mig också?”Hans smidiga muskellösa kropp var lätt glansig av svett. Johan tyckte hon var fruktansvärt vacker och sexig vilket hon också kände sig.Av heterosexuella män är c a en på 15.000 HIV bärare och risken för smitta är c a 1/1000 för varje oskyddat vaginalt samlag.

Christina lägger sig på rygg och ler mot honom;

”Javisst..om du vill ha mig såhär…ta bara för dig…vänta inte på fler orgasmer”

Johan ser hur mannen lägger sig tillrätta och styr in sin stenhårda kuk i den varmt leende fruns fitta.

Min flickväns mamma Monica

Jag kände hur min kuk började resa sig innanför mina jeans.Hon riktade sin härliga röv mot mig och jag lät kuken glida runt lite utanpå hennes blygdläppar först innan jag tryckte in den.
– Aha okej. Vi båda pustade ut av välbehag när jag hade sprutat klart.Jag skulle faktiskt behöva hjälp med en övning, om du har tid medan vi väntar på Therese alltså?Jag kände hur hennes hand gick ner till min gylf som hon drog ner. Då är du vig och så? Jag har aldrig pratat med Monica så mycket innan, så det var ganska trevligt att sitta där och småprata. Nu får det bära eller brista tänkte jag och böjde mig ner o kysste henne rakt på munnen. Stönade hon ut

Jag tog mitt pekfinger och gled runt lite lätt på utsidan av hennes fitta samtidigt som jag hörde hennes tunga andhämtning. Vi kysstes och hon runkade min kuk lite upp och ner.

