Som varmt siden

– Mmm. Könshåret är otrimmat, vildvuxet, gyllenblont. Slickar, suger, smeker med läppar och tunga. Mmmm. Silkesmjukt, sammetslent. Kan mycket väl förstå varför män blir bröstfixerade, för jag vill inte sluta känna hennes bröstvårtor styvna mot min handflata, inte sluta känna bröstens mjuka hud mot mina fingrar. Mjuka, varsamma. Jag kommer med ett dovt kvidande. Hon tänder eld i mig, väcker längtan jag inte ens anat. Men jag måste nog… öva… mer.
– Jag vet, svarar hon med ett lågt skratt.
Så särar hon på mina blygdläppar och låter ett finger glida från klitoris, längst med min mycket blöta öppning, till stjärten och tillbaks igen.

Förförd på vintersemestern

Men hon kom! Det var en mycket god middag Marie och Katarina hade lagat.

“Jag önskar att jag hade lite större bröst” sa hon och tog med sina båda händer runt sina bröst och pressade dem uppåt. Efter ett tag gjorde Lisa oss sällskap och strax därefter även Lasse och Anita. Jag vet inte hur länge hon “krampade” och kastade sitt huvud från ena sidan till den andra och ömsom stönade, ömsom skrek.

Men nu var det som den mest naturliga saken i världen. Vi hade åkt upp till vår stuga i fjällen för att vara där under två veckor. Jag kom på mig själv att jag kanske satt och tittade allt för mycket på henne, det kunde kanske missförstås.

Lisa satte sig upp, jag gjorde det likaså framför henne. Men vi hade kul. Jag började snabbt att plocka lite i köket, men Lisa sa att det kund ehon göra när hon ätit färdigt sin frukost. Hon drog huvudet lite tillbaka, såg på mig innan hon gav mig en puss till!

