Denna syn gjorde mig om möjligt ännu kåtare. Och Lindas röv skärmade av sig i hennes kjol som ett vackert päron. Hon la sig på rygg på golvet och jag var kvickt där jag med. Till slut satt de där i bara string och bh. , Frågade plötsligt Mary
– Nej sa jag med ett litet nervöst stammande
– Vad tur, sa Mary med ett leende.Jag drog ut min kuk och frustade. Hon slickade mig längs skaftet och kysste min pung.

Anna Del2

Min kropp skakade och jag höll fortfarande mina fingrar i mig och rörde in och ut i mina båda hål. Min orgasm hade fortfarande inte försvinnut helt.
– Gud vad skönt, åh gud. stönade jag fram och försökte på nytt trycka mitt underliv närmare henne. Jag förde mitt finger längst mina blygläppar.
Jag började gå mot Anna med lite vingliga steg.

Jag pustade ut och reste mig upp.

När hissdörrarna stängdes kände jag en hand efter låret som långsamt vandrade uppåt, in under min tighta klänning och stannade vid kanten av stringtrosan där den försiktigt masserade lite. Ut kom en enorm kuk, lika bred som min underarm och han flinade åt min förfärade min samtidigt som han tog tag i mitt hår och tryckte min mun i riktning mot hans svällande ollon. Jag sträckte prövande ut tungat och smakade på några droppar försats som glänste på hans ollon. Han samtalade ett kort ögonblick med kvinnorna och den ena hoppade sedan in i bilen och den åkte sakta iväg längst gatan. Jag fick gapa stort för att ens få in ollonet men han tryckte bestämt på och juckade mot ett tag. Jag kände hur fittsaften börjat rinna ut efter ena benet och även han upptäckte det och flinade och gav mig en klatsch över den redan ömma baken. Fast jag har hört att de kan få rätt bra betalt. Att jag sålde mig till två turkgubbar. I taxi på väg hem från kvällens festligheter tittade jag förstrött ut genom den dimmiga fönsterrutan. Handen fortsatte smeksamt vandra efter troskanten och jag kände hur min vita lilla string började bli alldeles fuktig. Det smakade gott och jag var rejält blöt mellan benen vid det här laget. Plötsligt kände jag hur ett finger började massera mitt anus och sakta oljade in det med safter från min fitta. Sakta började hans kuk cirkulera närmare och närmare mitten för att slutligen pressa mot min rosett tills den gav efter och släppte in honom, samtidigt som den skäggige började öka på takten. Tänk om jag skulle.. Den andra hade stora lite utstående bruna ögon som kikade fram under två buskiga gråaktiga ögonbryn.

Hon var ganska klumpig och sög till så hårt att jag skrek av smärta.Kaffet var, som nästan alltid i frireligiösa hem, starkt och välbryggt och följdes direkt av några rejäla glas stark likör som livade upp allas sinnen. Du måste driva ut den onda anden i mig!Då, kände jag plötsligt ytterligare en ivrig liten tunga som sökte sig fram över ollonet. ”Nu fattar hon, nu är hon där!”Det verkade som kvällen skulle bjuda på en och annan repris.

Agnes drog mig åt sidan och väste:

— Kom med ut i köket så ska vi hämta något! Vi hittade blixtsnabbt rytmen och det var härligt att känna hur hon gång på gång spände sina starka muskler och höll kuken i ett grepp som bara alla fittsafterna gjorde att jag kunde komma ur.

