Kapitel 10:. Orgy

Jag har ingen aning om hur lång tid det var tills van stoppas. Diverse spår av honor stön suddas in i varandra, och jag kunde inte helt uppmärksam på vad som hände.

Så småningom kom det van till ett stopp, och Donna fick återigen in i ryggen. I stället för att släppa mig, men hon bara satt på mitt bröst och tog tag i MP3-spelaren. Hon bar en ond flin som hon stoppade den “musik” Jag skulle lyssnat på.

Till min förvåning, Donna sträckte sig ner och tog bort min gag, men med hörlurarna på, prata verkade meningslöst. Hon bläddrade sedan hennes latex kjol upp över mitt ansikte. Jag kände hennes hand pressa ner över näsan, och när jag öppnade min mun för att andas, placerade hon sin fitta på den och satte sig.

Hon släppte min näsa sedan och gled kjolen tillbaka, så att hon såg i mina ögon.

Plötsligt hörde jag Donnas röst kommer genom hörlurarna. Hon hade spelat in ett spår bara för detta?

“Älskling, kom ihåg när jag sa att jag hade en fantasi som jag hade drömt om i flera år? Tja, jag hade killar slicka mina stövlar innan, och jag har sannerligen hade killarna äter ut mig. Så de var inte precis fantasier, var de? “

Även om det fanns en paus, kan jag inte svara på. Jag misstänkte att hennes tidigare erfarenheter inte hade varit riktigt lika bondage-tung – till och med på två gånger Randi ålder, verkade Donna mer oskyldig -., Men jag var mer intresserad av vad hon hade i åtanke nu

“Jane sa att du också hade drack hennes kiss. Det är en av mina äldsta innehas fantasier.”

Jag ville protestera, sedan i går, skulle jag åtminstone hade en svamp munkavle för att styra flödet. Här, jag hade Donna redan sitter på min mun. Det fanns inget jag kunde göra.

Jag kände Donna lår kontrakt, och en stadig ånga av piss slog mig. Efter ett par sekunder, min mun var nästan full, och Donna lyfte sig något på gång nöp latex kjol över min näsa, vilket gör – tvinga – mig att svälja och sedan öppna min mun igen.

Hon upprepade processen sex gånger. Under hela, undrade jag på ironi att även om jag hade denna underbara kvinna som sitter med hennes vagina på munnen och kissar in i mig, jag kunde fortfarande inte se henne naken, tack vare det koppel som håller mitt huvud och latex kjol.

Donna tog aldrig blicken från mina. Det var tydligt att hon var så upphetsade av att titta i mina ögon som något annat.

När Donna låt äntligen upp, placerade hon hennes vagina över min mun en sista gång och spelade ett annat spår på MP3-spelaren. “Nu slicka mig ren!”

Jag misstänkte att jag hade hennes rakade fitta ren på bara några sekunder, men inte överraskande, att hon hade mig slicka tills hon hade haft en annan orgasm.

Hon gled sedan bort, bort hörlurarna, och lös krokarna på mitt koppel och klackar. Naturligtvis med full bondage ensemble, var jag fortfarande i stort sett fast.

Jag hörde dörren öppen, och tre par händer hjälpte dra mig ur bilen. Vi var i ännu ett hus garage. Det tog mig en sekund att orientera mig, men jag minns att Jane hade varit gatuparkering innan. Var var vi?

“Jag vet vad du undrar,” säger Jane. “Jag har ett garage, men om jag drog in här på den första natten, kanske du har fått lite misstänksam.”

Jag såg mig omkring, och bortsett från bricka och torrare och de vanliga bruks hyllor man kan förvänta sig i ett garage, det var också det som verkade vara något slags modifierad palissaden enhet, samt en bur och några andra objekt. Redan innan den kunskap jag hade fått under de senaste dagarna, jag skulle ha insett att något var upp om jag hade sett dem.

“Oroa dig inte, älskling. Jag är inte planerar att använda vad som helst här. Ändå.” Alla tre av dem flinade.

“Nu ska vi se hur du ser ut.” Jane gick runt mig, granska allt Donna och Randi hade gjort. Hon klämde den hobble kjol över min kuk, oohing när flickorna förklarade lagren av Spanx de skulle sätta över min kuk att hålla tillbaka det. Hon smällde min röv när de nämnde dildo, skicka ett ryck genom min kropp.

Hon slutade titta över mig och sa, “Jag älskar hälarna du valt.” Hon såg mig i ögonen när hon sa så, och tycktes vänta på ett svar.

“Jag visste inte exakt väljer dem, Jane.”

“Var inte dum, jag har tittat på dig i flera månader, minns du? Du skulle alltid stjäla blickar på mina fötter. Jag tyckte det var en fot fetisch i början, men du verkar inte bry sig om jag bar sneakers eller Mary Janes. Så jag lekte runt lite. Du verkade få mer distraherad när jag var klädd högre klackar. Och du nästan gick in i väggen på den dagen jag bar plattformar! “Så säg mig en gång att detta är vad du ville ha!”

Hon hade mig. Visst, det var inte vad jag hade velat alls, men jag hittade henne attraktiv när hon bar dessa klackar.

“Jag ville ha de här skorna.”

“Duktig pojke. Nu öppnar munnen.”

Jag visste att det inte var någon idé att motstå. Hon satte lite i min mun och lindade gag runt mitt huvud. Jag trodde gag var liten i början, men sedan började hon pumpa det, och jag insåg att det var uppblåsbara. Efter tre eller fyra pumpar, min mun var ganska full.

“Det här är ditt straff. Inte bara för att inte håller med mig, men för att glömma att ringa mig med min riktiga titel.”

Crap! Jag hade glömt att kalla henne “min drottning.”

“Nu ber om ursäkt.”

Jag försökte säga, “Jag är ledsen, min drottning.” Den kom ut mer som, “Jag auugy y een.”

“Jag kunde nästan förstå det.” Hon gav ytterligare en pump, fylla min mun helt.

Flickorna fnissade, och Donna tog tag i kopplet och ledde mig – långsamt – på insidan.

De tog mig in i sovrummet och knuffade mig på sängen, fästa mitt koppel till sänggaveln. Jane hade ändrats bladen, och jag var på toppen av ett läder-toppad madrass.

“Visste ni att ta massor av bilder?”

“Åh, vi fick gott”, säger Randi. “Och massor av video, också. Hela hans förvandling har registrerats.”

“Bra! Och du förhoppningsvis haft lite kul med honom, eller hur? Flickorna skrattade, medan jag kunde inte göra annat än ligga med ansiktet mot sängen, orörlig.

“Nu ska vi få ändrats för nästa del, okej?” Istället för att höra dem gå, hörde jag ljudet av kläder tas bort. Visst, jag kunde inte vända eller flytta för att se några av förändringarna.

Om jag hade haft några tvivel om att de gjorde detta för att retas med mig, de krossades när jag såg Donnas latex cheerleader kjol kastas på sängen förbi mitt huvud. Detta följdes av resten av hennes kläder, och de kläder som Randi och Jane hade på sig.

Efter några minuter kände jag en tyngd på sängen, och Jane kröp på min rygg. Hon nådde runt mitt huvud och placerade den välbekanta par glasögon över mina ögon.

“. Mycket som jag älskar hur Randi bunden dig, vi måste göra några ändringar Oroa dig inte om skorna, men, de bor.” Åh glädje.

Flickorna ställde mig upp och flyttade mina handbojor händer från mina lår till min krage. De tog då det hobble kjol, även om kedjan på skorna höll mina ben mestadels tillsammans. De rullade nästa ner bantning trosor. Kåt som jag var, innebar det konstanta trycket av trosorna och kjolen som jag var först vid ungefär halv stång, och innan jag hade en chans att växa igen, kände jag min kuk och bollar åter förseglas i en påse.

Jag lutade mig över något – en stol tillbaka, skulle jag gissa – och kände dildo bort sakta från min röv. Kvinnorna följdes detta genom att skjuta ett nytt par trosor på mig. De sista stegen inblandade att ta bort min tröja (låsa upp min handled manschetter först, förstås), och sedan linda det kändes som en tub topp omkring mig.

De fick mig att stå upp, och sedan bort både glasögon och den fruktansvärda uppblåsbara gag.

Den syn som mötte mig var spegeln, och inte en hel del har förändrats. Toppen var en tight skinn tub topp, som kramade de falska bröst väl och gjorde dem verkar riktigt. Trosorna var svart, naturligtvis, och var grenlös, vilket gör min kuk-påse för att visa igenom.

Men när Jane vände mig runt, var jag blåst bort. Alla tre damerna hade på sig matchande läderklänningar, som kramade sina höfter, visade en fin mängd klyvning, och slutade inches blyg av knäna. De hade också svarta strumpor och fantastiska svarta spände knähöga stövlar plattform, alla med vassa klackar. Annat än läppstift i olika former av rött, det var det. Enkel och vacker.

Jane log. “Du gillar det du ser?”

Hur kunde jag inte? “Ja, min drottning.”

Jane log. Jag hade klarat det test, åtminstone.

“Skulle inte du vilja ha sex med alla tre på samma gång?”

Jag visste att frågan var en fälla. Men även om jag hade ett val, jag är inte säker på att jag kunde ha gett ett annat svar. Randi, kort, knubbig, och mer erfaren på en knappt laglig ålder än jag var för tio år senare, hade en benägenhet för grymhet som oroade mig. Jane, min krossa så länge, var fullständigt oärlig. Och Donna, minst tio år äldre än mig, tycktes visa att leka med mig som en ny, befriande upplevelse. Men tanken på att vara med dem alla fortfarande fick mig upphetsad.

“Ja, min drottning.”

De alla log. “Klart du gör. Få på sängen och knäböja!”

Det var tufft med mina klackar och mina händer bundna, men jag klarade av det.

“Nej, gå över några inches.” Jag tänkte att Jane var jävlas med mig, men jag gjorde det. Det är svårt att flytta utan att sätta händerna på madrassen!

När de kände att jag var på rätt plats, Randi och Donna kom på var sida om mig och lindade ett par band runt mina smalben, precis nedanför mina knän. Jag kände ett klick, och insåg att de på något sätt skulle fästa mina knän till sängen.

Jane log. “En av de bästa sakerna med läder, sötnos, är att det är lätt att sätta krokar och eyeholes in i den.”

De följde upp detta genom att fästa en kedja på baksidan av mina trosor – där jag antar att en annan krok hade tillsatts – och till sänggavel. Randi hoppade sedan ur sängen, tog tag i kopplet, och träs den genom ett hål i madrassen. Med ett flin, började hon dra i kopplet, och därmed drog mitt huvud och överkropp ner. Eftersom min midja var fast vänd rakt upp, jag har inte mycket utrymme att röra sig, och snart befann mig i den klassiska doggie-style position som Randi säkrat min krage på madrassen vid sängkanten. När mitt huvud var låst på plats, de bort kedjan från min midja, men i det läge jag var i, kunde jag inte röra mig.

Det blev ännu konstigare nästa. Jane drog en liten läder ottoman om en fot framför mig, tog min vänstra hand, och säkrade manschetten till en stud på ottoman. Hon upprepade detta med min högra hand, men lagt till en extra twist. Hon tog en kondom och gled den över både min pek-och långfinger. Hon gled sedan tre mer än dem, linda ett gummiband vid basen för att hålla dem tätt. Lite köttfärgad tejp höll mina andra fingrar Shut.

Damerna tog ett steg tillbaka för att beundra sitt verk medan Jane tog några fler bilder.

“Vet du vad det bästa med detta är, sötnos? Varenda en av dessa klipp och spännen är dold utom synhåll. Naturligtvis har vi fortfarande en sak att dölja.”

Med det, Donna knäböjde på ottoman, kjolen faller över mina händer. Hon nådde under och guidade min dubbel finger i henne. Hon var våt nog att jag gled rätt in, som hon flämtade.

Randi gick mellan mina armar. Jag blev inte förvånad det minsta att när hon lyfte hennes kjol, hon var klädd i vad som verkade vara samma trosa / strap-on combo hon hade använt tidigare. “Jag slår vad om att du missat detta,” sade hon när hon gled in i min mun. Jag gjorde inte det minsta, men kunde inte så något åt ​​det.

Slutligen hörde jag Jane komma upp bakom mig. Jag var inte förvånad över att upptäcka att mina trosor hade ett hål i röven för enkel åtkomst. Jag kände lubed spets oavsett strap-on Jane var klädd borste mot mitt hål.

“Älskling, jag glömde att berätta vad Donna skrev på arslet. Den säger,” knulla mig här, och har pilar som pekar direkt till din skitstövel. Är inte det gulligt? “Med det, gled hon in i mig, med hjälp av en fallos som var säkerligen större än den som de hade tagit ut inte så länge sedan.

För nästa timme, var jag deras fucktoy, då de pumpade min mun och röv, och red mina fingrar. De skulle då byta positioner, med alla av dem få en sväng vid varje “station” Lyckligtvis Jane bytt till en annan dildo när hon pumpade min mun (“eftersom du har varit så bra,” sade hon till mig), men det fortfarande var förödmjukande och utökad. Jag svär att de dildos blev större med varje kvinna.

De två äldre damer så småningom trötta ut (bra efter att jag gjorde), men Randi, som hade tagit en sväng brotschning min röv, ville prova en sak, och Jane gick med på att hjälpa till.

Randi stod ut ur hennes trosor, lämnar dildo fastnat i min röv. Hon ville sedan runt till sin ursprungliga ståndpunkt framför mig, vände sig om, och knäböjde över ottoman. Detta placerade hennes underbara läderklädd ass bara inches från mitt ansikte.

Jane satte sig bredvid mig, hennes läderklädd kropp snuddar mina.

“Randi ville ge dig en särskild behandling, så eftersom ni har varit så bra, räkna vi att du har förtjänat rätten att se hennes röv.” Randi lyfte hennes kjol, och det fanns faktiskt en nästan perfekt röv!

“Tala om för henne vad du tycker om det,” Jane viskade i mitt öra.

“Det är en fantastisk röv.” Jag ljög inte.

Randi fnissade. Det var precis den sortens fniss jag skulle ha förväntat från en flicka i hennes ålder flirta på en fest, men i hennes fall, visste jag att hon hade något planerat.

Visst nog, gled hon de ottomanska baklänges, skjuta hennes röv mot mitt ansikte. Samtidigt, Jane höll huvudet rakt och guidade mina läppar rätt till Randi rövhål. “Du vet vad du ska göra,” säger Jane. Givet inget val, åkte jag till jobbet.

Jag kände snart händer på min krage, och insåg att Jane hade klippt mitt halsband till Randi lår och tog bort klippen från sängen. Jag var fångad slicka hennes rövhål tills de befriade mig, med näsan tryckt mot den övre delen av kinderna min enda källa till luft.

Periodvis skulle Jane eller Donna trycka mot mitt huvud, att se till att min tunga var djupt inne i Randi. Efter tre starka orgasmer, bestämde Randi sist hon hade fått nog, och jag släpptes.

Jane knäppte de flesta av mina begränsningar, vilket innebär att endast huvudet på plats. De andra fick sina kläder, och även plockade upp ett gäng mini-video-kameror. “Vi ska ha kul redigerar dem,” säger Randi. Jane kramade var och adjö, och var och böjde sig ner för att ge mig en puss på kinden.

“Jag vill kyssa dig på munnen, men jag vet var din mun har varit,” Randi fnissade.

“Tack, älskling,” sade Donna. “Kom in i salongen när du behöver en touch-up.”

När Jane gick dem ut, kom hon tillbaka in och satte sig på sängen.

“Nu ska vi få dig städas upp.”

Kapitel 11 -. Ta ett andetag

Rutinen denna gång var inte så annorlunda från de senaste gångerna. Blev jag återigen leds in i badrummet, fastkedjade och duschade. Jane skonade mig analingus den här gången, dock, och när jag var ren (och fortfarande naken), ledde hon mig tillbaka in i sovrummet, där hon band mig ner igen.

“Jag måste köra några fler ärenden, och jag är ganska säker på att du är sliten. Varför inte ta en tupplur? Detta bör ge dig några söta drömmar.” Med det, gled hon ett par trosor över mitt huvud, med grenen landar rakt över min näsa. När hon gick ut, jag försökte tänka på var min situation var på väg, men Jane hade haft rätt; Jag var bara utmattad, och även med sin berusande doft i mina näsborrar, somnade jag på några minuter.

Jag vaknade upp till ljudet av dörren smäller senare. Jag hade ingen aning om hur lång tid hade gått, men jag kände mig verkligen utvilad. Jag hörde Janes klackar klicka över golvet när hon närmade sig rummet.

“Jag hoppas att ni haft en bra tupplur. Jag köpte några riktigt fiffiga grejer.” Med trosorna över mitt huvud, kunde jag inte riktigt se henne även när hon satte sig på sängen. Hon lutade sig framåt och vickade hennes fingrar framför mitt ansikte. Hon har helt klart haft en salong behandling, och nu hade mycket sexiga svarta naglar.

“Du gillar? Klart du gör, dum! Jag uppmärksammar hur du reagerar på mig på kontoret, trots allt. När jag bära svart polish, kan du knappt ta dig ögon av mig. Mer än vanligt, är det . ” Hon fnissade och sprang spetsen pekfingret över min underläpp.

Hon satte sig på sängen, och jag hörde ljudet av hennes klackar släppa. “Jag fick också en Pedikyr, förstås.” Hon sträckte en välväxt kalv ut över mig och vickade hennes nu-svarta tånaglar framför mitt ansikte.

“Tro inte att jag inte märker hur mycket du gillade att titta på mina tår, heller. Varje gång jag skulle bära öppen tå skor, skulle du hålla stirrar på mina tår. Och du har någon form av attraktion till konstiga polska färger också. När jag bar den blå polska förra veckan, nästan gick du in i en vägg och stirrade på mig! ” Det var sant. Och hennes nuvarande svarta pedikyr var lika lockande.

“Kan du inte visa mig hur mycket du tycker om det?” Jane flyttade sin fot ner till min mun, gnugga hennes stortån mot min läpp. “Kyss min tå.”

Jag gjorde det, vilket ger en lätt kyss.

“Nu kyssa resten av mina tår!” Hon gled hennes fots längs mina läppar tills jag kysste varje siffra. Hon den gled stortån tillbaka till mitten.

“Nu, sug min tå!” Hon böjde foten en aning och gled tån över min läpp och i min mun. Jag slickade den trevande.

“Nej, suga det som det är en liten, liten kuk!”

Jag gjorde som Jane krävde, suger och slickar tån i några minuter. Efter lite, kände jag henne flytta resten av hennes fot mot min mun, och hon knuffade den andra och tredje tår i min mun också. Jag sög och slickade, men innan jag visste det, hon knuffade hela hennes framför hennes fot i min mun, och stärkande hennes andra foten mot bakhuvudet. Janes fötter inte var stora, tack och lov, men hela foten var lika bred som en del av de dildos hon hade mig suger. Tårna hade en något unken smak till dem, men för det mesta smakade ren.

“Jag sa ju att jag hade planer för andra gags. Med hjälp av min fot är en av mina favorit sådana. Det håller du tyst och det håller mig underhöll.” Hennes andetag blev ojämn på denna punkt, och jag misstänkte att hon faktiskt kommer att komma från min uppmärksamhet. Jag kunde inte säga om hon också onanerar medan jag sög, eller om det var bara tån åtgärden i sig som glada henne, men hur som helst, snart kom hon.

Hon kom sedan upp och gick bort för lite. Med hälarna off och mina ögon fortfarande något fördunklas av trosorna, var jag inte säker på var hon borta, men i ett par minuter kom hon tillbaka till sängen och gled trosorna utanför mitt huvud. Hon placerade också en böjd kudde under huvudet. Jag fick äntligen en glimt av vad hon hade på sig, men blev förvånad över att se att det var en ganska konservativ hela kroppen klänning.

“Besviken, älskling?” Jane hade tydligen fångade min reaktion.

“Naturligtvis inte, min drottning.” Jag tänkte att även om hon såg igenom lögnen, skulle minnas henne “titel” hjälp.

Hon log. “Mmm.” Queen “, faktiskt.” Hon sträckte sig ner och tog tag i någonting, och fifflade med kudden. Jag kunde inte riktigt berätta vad hon gjorde, men jag kände en mjuk kudde mot min hals, och mitt halsband var låst på plats.

“Vet du vad” queening är, älskling? “

“Nej, min drottning.”

“Jo, jag ska förklara det för dig i lite. Men först, låt mig gå förändring till något mer lämpligt.”

Hon gick bort, och några minuter senare hörde jag klackar klicka på golvet när hon närmade sig. Hon slutade precis utanför området, och med huvudet på ett effektivt låst på plats, kunde jag inte se henne.

“Du såg mig i massor av läder i går, men jag bestämde mig för att gå lite mer extrem i dag.” Jane lyfte foten och visade mig den sexiga svart läder högklackade ankel boot hon hade på sig. “Jag vet att du gillade den här även utan att titta på dig på jobbet. Det finns inte en kille på planeten som inte skulle sättas på genom dem.”

Jag kunde också se botten med vad som såg ut som skinnbyxor, men det var inte förrän Jane klättrade på sängen och grenslade mitt bröst med knäna som jag fick se vad hon verkligen på sig. Det var en full läder body! Det kramade varenda en av hennes kurvor, svullnad i brösten och visar upp hennes höfter perfekt.

Jane flinade genom hennes ljusa röda läppstift. “Gillar du det, jag gissa?”

“Ja, min drottning.” Sa jag. Hon hade redan sneglade bakom henne och sett hur hårt jag var.

