Efter att gnugga magen, fick hon av mig och flyttade ner i sängen för att arbeta på mina vrister och flytta upp mina ben, som hon gjorde tidigare. Mitt sinne var i gungning, undrar om hon verkligen skulle röra det. Som dead-sexig som hon var, bestämde jag mig för att helt enkelt blunda och försöka föreställa någon stillsam plats för att få vissa kontroll över mitt stående förlägenhet.

Upp, upp gick hon till mina lår. Ju närmare hon kom, ju mer jag dunkade av förväntan. Den rödare mitt ansikte fick. Ju snabbare mitt hjärta slå.

“Det ser obekvämt,” hon tjurade. Mina ögon poppade öppen och jag såg henne försiktigt lossa den lilla knappen på framsidan av mina boxare. Jag var helt förstenad. Det verkade som om hon inte ens försöka; min erektion sprungit ut utan ansträngning, nyligen fri från dess begränsas och pulserar med varje våg av blod. “Det är bättre!” Hon meddelade stolt, som om sig själv.

Hon började gnida sina fingrar tillbaka i mina lår, arbetar under benen på mina boxare. Jag tog ett stort andetag och slöt ögonen igen, njuta av den fantastiska känslan trots min förnedring. Skit i allt, om jag hade något att säga.

“Jag vet att du inte ser vem som helst just nu men … du aldrig … ta hand om detta problem?” hon trevande frågade mig. Gud. Snacka om pinsamt.

“Uhm … Tja …” Jag släpade ut, i hopp om att hon redan roade nog.

“Nå vad? Gör du?”

Jag suckade. “Ja …”

“Åh,” hon kuttrade mjukt. Hon gnugga strax ovanför botten av min kuk nu. Jag var i plågor. “Am … jag problemet?”

Jag lyckades öppna ögonen och titta på henne. Hon stirrade på mig, fint bet sig i underläppen. Hon bar en blick av sådan oro , men jag visste att det var total tjur. “Jo eh … det är inte varje dag jag har en-uh … varm, um, tjej ger mig en personlig massage …” Gud, sa jag bara att hon var …

Hon släppte ut en liten flämtning. “Oh my! Tror du att jag är heta?

Oh för helvete. Jag hatade denna lilla katt-och råttalek så mycket som jag älskade det. “Åh ha ha,” Jag lyckades faktiskt vara sarkastisk. Efter att ha fått nog av denna förödmjukelse, började jag att pressa mig själv att sitta upp. Jag stoppades i mina låtar som hon faktiskt borstade hennes hand upp mot min kuk när hon flyttade den till min mage för att stoppa mig.

“Nej, gå inte!” Hon vädjade oskyldigt. Jag stoppades. “Jag menade inte att vara oförskämd … Jag är smickrad …”

Jag lät henne pressa mig tillbaka och hon flyttade från mig för att sitta bredvid mig. “Jag önskar att jag kunde massera … det för dig, men … Det kan vara dåligt …” hon tjurade till mig.

Bara vara dåligt “Yeah eh … Förmodligen inte, uh-fall …” stammade jag.
!

“Varför inte bara göra det nu?”

Har hon bara säga att? “ Huh!?

“Varför inte? Jag försöker hjälpa dig att slappna av … Jag borde inte röra det, men …” hon satte händerna på mig och flyttade mig mot min egen erektion.

“Um, Dawn, I-uh …”

Hon avbröt mig, “Har du någonsin … tycker om mig?” Hon lindade försiktigt min hand runt mig själv. Hennes mjuka fingrar fortfarande röra mig, och hon försiktigt guidade mig att börja smeka. Jag hjälplöst får det att hända, helt förkrossad.

Jag svalde hårt, mina ögon skjuter från hennes nyfikna stirra på hennes bröst, hennes mage, hennes händer, mina händer.

“Jo, det är inget fel med det … Jag menar, om man gör det i alla fall, vad är skillnaden om jag är här eller inte?” hon resonemang högt. Var detta verkligen händer? Min kropp darrade av nerver och spänning. Jag fann mig själv försiktigt smeka mig själv utan hennes uppmuntran.

Hon gled fingrarna borta från mig och lutade sig tillbaka lite. Detta fick till följd att sträcka ut sin kropp lite; Jag visste att hon gjorde en slags avslappnad pose för mig. Hon blottar hela längden på hennes mage, visar det hela.

“Så … gör du?”

“Jag eh … Y-Ja …”

Hennes ansikte spolas i ett stort leende. “Ingen undra du alltid verkar så glada!”

Jag stönade lite skratt, röd som en tomat, men ändå röra mig långsamt.

“Vad tror du … Vad tycker du om?” Hon ifråga oskyldigt.

“Jag vet inte … Bara, bara du I-antar jag …”

Åh … Liksom, min kropp?”

Jag släppte ut en suck som jag drog mina ögon över hennes perfekta formen. “Ja,” Jag andades ut.

Hon sprang händerna längs hennes mage och sidor. “Vilken roll tycker du att föreställa sig?”

“Um, allt-allt … Din mage, din TI-dina bröst …” Jag var förvirrad på denna punkt. Jag trodde nog att jag drömde.

Hon kupade brösten i hennes behå och tittade ner på dem med ett litet leende. “Jag antar att jag inte bär detta när du … göra det, eller hur?”

“Eh … Jag antar, n-nej.”

Hon gav ett milt leende som hon knäppte upp hennes behå och lät den falla till sängen. Jag släppte ut ett mjukt stön av förvåning när jag såg hennes bröst våren gratis. Jag började att pressa mig hårdare och drog med mer entusiasm.

“Jo, jag vill att det ska vara en äkta upplevelse …” hon coyly informerade. Hennes händer sprang över hennes bröst, hennes fingrar ibland tweaking hennes bröstvårtor lätt. “Zach skulle inte uppskatta det här men … Eftersom du gör detta på egen hand i alla fall, tror jag inte att det är något fel med det. Gör du?”

Jag blinkade hårt, inser hon frågade mig en fråga. “Um, ja-er-no … Du är-du har rätt …”

“Ja, det är inte som jag är … fusk eller vad som helst. Du bara ser på riktigt vad du fantiserar om … Nej .. stor affär … “Hon sa det så förföriskt, men det fanns en ring av oskuld till hennes röst. Jag tror att det bara gjort att mycket varmare. Jag gav mig själv långsam, starka drag då; med fokus på att pressa basen av min kuk. Jag visste att det inte skulle vara länge.

“Är det så du brukar göra det?” frågade hon sött.

“Öh … öh, ja …”

Hon andades ut sexily, “Jag gillar det …” Hon bet sig i underläppen igen i det extremt varma blick av förväntan. Jag var borta.

Med en tyst rop, kände jag min klimax svalla upp och utom kontroll. Den första spurt sköt upp och landade på min mage. Med ena handen fortfarande ursinnigt rycka mig vid basen, lindade jag min andra hand runt huvudet för att försöka fånga strömmar av cum skytte ur mig. Mina höfter ofrivilligt stöta uppåt och mina ögon fladdrade stängt som jag stönade i orgasm.

För att kort stund var jag i total lycka. När jag började att lugna ner, insåg jag vad som just hade hänt och mitt ansikte spolas tillbaka till en djup röd. “Herregud …” Jag stönade till mig själv.

“Wow! Det var … trevligt …” Dawn utbrast.

“Jesus Dawn jag-ah fan, jag är ledsen …”

Hon skrattade faktiskt lite på mig. “Vad! Jag ville att du skulle känna dig bra! Det är hela poängen! Dessutom, jag kinda gillade det …”

Jag skakade på huvudet för mig själv, mållös.

“Känns det bättre?” hon kuttrade till mig.

“Öh … ja …”

Hon sprang sin hand genom mitt hår och rufsigt det lite. “Bra! Du borde nog gå rensas upp nu … Zach kommer hem snart …”

Omnämnandet av sin pojkvän fick mig att skaka upprätt. Hon försökte lugna min oro. “Han skulle inte … förstår. Vi är bara vänner!” hon perked, som en cheerleader. Huh. Någon vän. Jag grymtade mitt samtycke och reste sig från sängen. Det fanns cum droppande på min mage och mina händer var fortfarande kramade min kuk, hålla den från att spilla över. Jag kände mig så graceless. Dawn bara fortsatte att stråla hennes reserverad men att veta leende.

Jag behandlade mig till en snabb dusch. När jag kom ut, märkte jag att hon hade stängt dörren och var tillbaka till sin egen grej. Jag var tyst tacksam och drog sig tillbaka till mitt eget rum. Femton minuter senare, kom Zach hem. Jag låtsades att jag sov, så han försökte inte och tala om för mig om kortspel. Det var inte långt senare som jag hörde det välbekanta ljudet av hans och Dawns jävla granne.

VI

Följande lördag kväll, var jag ensam i sängen, läsa en bok tills jag var trött nog att sova. Jag fann mig själv att vara allt mer rastlös; Jag var ständigt tänker på Dawn och gränserna hon drivit med mig. Hon var ute med Zach den kvällen, så jag visste med resignerad svartsjuka att han skulle få alla hennes tillgivenhet som natten. Jag var arg på mina egna känslor; Hon var Zach flickvän ändå. Jag började bli ivrig.

Jag minns inte vad klockan var när de båda dök upp. Jag hörde dem snubblar in, kvävande skratt och misslyckas kapitalt på att vara tyst. Om jag hade någon chans att somna snart, jag visste att det var nu förstört.

Normalt paret leds direkt till Zachs rum. Ikväll var dock något annorlunda. Jag hörde deras röster i vardagsrummet under en längre tid och det lät som något slags argument. Jag satte mig upp och försökte lyssna närmare. Så mycket för privatlivet.

“Kom igen, jag vill inte väcka honom … Tänk om han kommer ut här …?” Det var Zachs röst.

“Shh! Slappna av, han aldrig kommer ut!” Dawn insisterade på honom.

Jag hörde några mer dämpade ljud. Mellan tyst fnitter och mjuka stön, var jag säker på att de beslutar att knulla ut ur sitt rum för en gångs skull. Nu, jag lovar dig, det är normalt inte något jag skulle göra. Låt de älskande vara säker. Men i kväll? Av någon anledning, jag kände behovet av att försöka smyga en titt. Kanske Dawn var att föra fram det värsta i mig.

Så försiktig som jag kunde, vände jag bort min säng lampa, öppnade sakta min dörr och försökte se ner i korridoren. Mina ögon anpassas till mörkret och jag kunde höra dem lite bättre. De små skurar av skratt tycktes har helt ersatts av prasslande ljud och återhållsamma stön. Jag tänkte på att vända tillbaka, men i det ögonblicket jag hörde Dawn med en hes viskning, “Det är roligt när det är stygg …”

Min kuk hoppade i mina boxers som om pekar mig, framåt, detta sätt! Jag villigt smet, tum för tum, nerför korridoren tills jag kom till kanten. Ju längre jag kom, desto mer akut ljudet av deras handlingar blev. Zach försökte sitt bästa för att hålla sitt grymtande tyst. Jag rullade mina ögon lite, undrar om han verkligen trodde att det gjorde som stor skillnad om han var utanför hans rum. Jag kunde alltid höra honom i det, men sedan igen, jag blev spionerar på honom den här gången …

Med ett djupt andetag, kikade jag mitt huvud runt hörnet och kunde se hela vardagsrummet. Det var ganska upplyst eftersom persienner var öppna och gatlyktorna utanför hälls i. Zach satt på soffan, på baksidan av som var till mig, med armarna utspridda på toppen av det. Dawn var på knä bredvid honom, en arm vilar på baksidan av soffan som Zach, den andra nere där jag inte kunde se. Från hennes skuldra rörelser, hennes avsikt uttryck och Zachs lugn, var det uppenbart att hon gav honom en hand jobb.

Jag såg detta för kanske en minut tops, jag vet inte hur lång tid egentligen, när hon märkte mig. Zach var fortfarande vänd bort från mig; Han hade ingen möjlighet att veta att jag var där om han vände sig om. Men Dawn hade bara att slå upp och märker min skugg formen står i slutet av korridoren.

För en sekund fick jag panik. Jag stod så stilla som möjligt, hoppas mot hoppas att hon skulle titta bort. Jag ville inte att ducka tillbaka in i hallen när hon stirrade åt mitt håll för då var jag positivt att hon skulle veta säkert. Men då jag såg hennes leende. Det var en långsam, slingrande, beräknande leende. Hon bet sig i underläppen på mig och kuttrade, “Mmm, gillar du det här?”

Mitt hjärta hoppade i halsen. Blev hon blåser min cover? “Uh-Ja babe,” Zach svarade henne. Jag ryste med lättnad.

Hon ändrade sin rytm med hennes arbets handen, som tidigare såg ut att ha varit snabbare snärtiga rörelser. Hennes axel rullade långsammare nu. Zach stönade.

“Vad är det?” hon pouted.

“Usch, du-du saktade ner …”

“I. .. hört några killar som långa, långsamma drag …” Hon kastade en blick tillbaka i min riktning. Har hon blinka? “Kanske så de kan … njuta av glädjen …”

Zach verkade ge en motvillig uttryck.

“Kanske ska göra det bättre …” Hon lutade sig tillbaka och enkelt drog hennes tröja upp och bort, gungade det slarvigt bort. När hon knäppte upp hennes behå, hon ser tillbaka på mig, stack hennes bröst ut lite så att jag kunde få en bättre bild från min utsiktspunkt. Trots att jag var nervös, jag var nästan helt hård. Jag började smeka mig själv genom mina boxare.

Med hennes bröst fria, gick hon tillbaka till att arbeta på Zachs kuk. “Hur är det? Gör det det bättre?” frågade hon i en söt röst. Förresten hon höll rita blicken tillbaka till mig, visste jag att hon inte rikta kommentaren på Zach. Denna flicka var något annat.

Detta varade ett tag när hon plötsligt stannade och stod upp från soffan. Nu kunde jag se att hon var klädd i en lös, kort kjol. Min hårt på var full mast som jag gawked på hennes kropp. Hon drog hennes underkläder ner från undersidan av tyget, lämnar kjol på. När hon drog ut dem från benen, stod hon upp igen och kastade dem över soffan mot mig.

Hon fnissade lite men snabbt vände sig för att titta på Zach. Hon stod med benen isär lite och körde händerna upp låren, trycka på kjolen för att avslöja hennes nakna fitta. Hon lät den falla tillbaka ned som hon fortsatte att smeka hennes mage och bröst, leka med hennes bröstvårtor. På samma sätt som hon gjorde när jag kapade upp sig för henne. Hon såg så jävla het; ljusfiltrering in genom persienn målade mot hennes hud på ett exotiskt sätt som tycktes framhäva sin redan fantastiska kurvor. Allt hon hade på sig var det RYNKAD kjol. Att hålla det på något sätt var naughtier och sexigare än hon är helt i buff.

Hon böjde sig över Zach och rycka på något. Jag insåg att hon drog sina jeans hela vägen bort. Sedan klättrade hon på toppen av hans knä. Han satt fortfarande tillbaka, vänd bort från mig. Förresten huvudet följde hennes kropp, kan jag bara föreställa mig den glada leende han bar. När hon grenslade honom, till slut flyttade han armarna på baksidan av soffan och kände upp hennes perfekta bröst innan han gled ner dem till höfterna.

Dawn hade en hand att balansera sig själv på soffan bakom Zach axel. Jag visste att hon vägleda honom in i henne med den andra handen. Jag kunde nästan känna det själv när jag hörde Zach släppa ut en låg growl och gryning tar i en kraftig flämtning när hon släppte ut en ooh. Jag blundade en kort stund i ångest, oh vara på soffan just nu …

De fann en stadig rytm och hon lade sin andra hand på soffan, med hjälp av dem båda för att hjälpa balansen och styra hennes rörelser mot Zach. Hennes ansikte växlade mellan enstaka leenden på Zach, slöt ögonen i glädje när hon lutade huvudet bakåt, och stirrar direkt in i mina ögon med en blick av rå lust. Efter ett par minuter började hon prata igen, fångar min blick.

“Jag gillar verkligen att du tycker om mig …” Hennes röst var kvav.

Zach grymtade en förvirrad, “Va?”

Hon drog sin blick från mig till honom. “Du tänker på mig, eller hur?”

“Uh-Ja … om-naturligtvis …”

Slutna ögon igen som hon koncentrerat på att rida honom. “Jag tror att det är så varmt … Jag gillar att tänka mig att du onanerar för mig …” Hon tittade intensivt på mig igen. “Det är inte så fel, eller hur?” frågade hon i en pseudo-oskyldig röst. Hon bet sig i underläppen igen på mig. Jag tuggade på min egen läpp för att hålla tyst när jag runkade, titta.

“Ah-nej, inte-inte fel”, muttrade han, något förbryllad.

Oooh , bra … Jag är glad att du inte har något emot det just- ah -. Tänder mig mycket att veta att du kan inte hjälpa det … Att du måste röra dig själv att tänka på mig … “

Kanske jag borde ha känt sig skyldig om detta. Vem var hon är grym på? Att Zach att han inte insåg att hon talade om för mig? Eller för mig eftersom jag inte var den vars kuk var i hennes fitta? I det ögonblicket men, allt jag kunde tänka på var hennes nakna överkropp sakta höja och sänka, hennes ögon piercing i gruvan, och hennes varma ord gör mig brinna med nöd.

“Jag-Jag älskar att kunna se din kuk,” hon andades. Som om efter ett kommando, tanklöst sköt jag mina kalsonger ner och drog ut mina surt på så det var i vanlig vy. Hon stönade djupt.

Nu var hon bara ger flyktig blickar på Zach; mesta hon såg förbi honom och på mig. Förresten hans huvud rullade tillbaka mot soffan, jag tror att hans egna ögon var stängda när han frossade i sin egen njutning. Jag skulle kunna berätta Dawn andning började plocka upp. Hennes armar började darra något som hon knuffade sig in i honom, långsammare nu men med mer avsikt.

Mmm det är så varmt … Jag vill-Jag vill att du kommer till mig …” hon spann.

“Oroa dig inte baby, jag kommer,” han återvände.

“Ah- ah- nej, inte … Jag-jag menar verkligen det … Kom till mig, tack! ” Hon stirrade rakt mot mitt skrev, titta mig pumpa själv. Jag visste att hon menade mig. Jag klämde mig hårdare vid basen och gav mig själv snabbare bogserbåtar, arbeta mig upp. Även om situationen var surrealistiskt, visste jag att jag skulle kunna blåsa. Fan, precis som hon pratade …

“Yeah! Gör det, kom till mig! Gör det! ” hon flåsade nu. Zach mumlade att han skulle snart. Jag behövde inte vänta. Tanken på Dawn desperat att se mig explodera var alldeles för varmt. Hon tiggde till mig. Jag kände den välbekanta svävande känsla rusa genom hela min kropp i den korta sekund som sker innan orgasm är oundviklig. Sedan den fantastiska rusa upp mina lår, ner min mage, och mellan mina ben som jag kände den första stora ström spurt ur mig.

Jag hade ena handen fortfarande dra ilsket vid basen. Jag kupade min andra hand ut framför huvudet, fånga repen med sperma som sköt ur mig. Jag försökte mitt bästa för att hålla ut ett sätt så att Dawn kunde se det spruta ut och in i min handflata. När det hände, hon ropade, “ Oh gud! Yessss Kom till mig, du är så het! ” Då började hela hennes kropp att skaka som hon kastade huvudet bakåt och försökte dämpa ut hennes skrik.

Jävla skit. Titta på henne komma just då var nog kronan på verket i mitt liv. Min egen klimax hade börjat blekna, utan helt enkelt att titta på henne sköt en ny våg av djur värme genom mig, och jag höll bara på att komma in i min hand. Mina knän faktiskt spände lite och jag var tvungen att luta sig mot väggen för att hålla stående.

Som Dawn grep baksidan av soffan och red sin orgasm, Zach slutligen förlorade kontrollen. Jag hörde honom grymta, “Äntligen!” och ge ut en stapplade stön. Dawn tycktes komma tillbaka till jorden då och hon drog sitt ansikte tillbaka. Hon planat hennes blick på mig som hennes bröst hävde med tunga andetag. Hennes ansikte var helt spolas och för en gångs skull hade hon inte att titta på total kontroll målad i ansiktet med ett snett leende. Vi återvände varandras utseende för en stund så. Hon mouthed då en tyst wow till mig och log.

Jag kände mig som en kung just då. Hon ville inte säga wow. Zach såg inte det. Bara jag gjorde. Och var det verkligen en förvånad leende på läpparna? Min drömmar bröts när jag märkte Zach försöker pressa sig upp ur soffan. Dawn ögon växte bred och jag såg faktiskt en strimma av panik eftersom hon fruktade att förlora kontrollen över situationen.

Hon knuffade honom tillbaka ner i soffan när hon kom upp sig, vilket ger honom ett bestämmande leende. Med en sista blick på mig, hon gav en liten nick mot mitt rum. Jag behövde inte mer uppmuntran; mitt eget mod svek mig nu. Jag tassade så fort jag kunde backa in i mitt rum och tyst stängde dörren bakom mig, cum fortfarande samlas i en av mina händer.

VII

Söndag morgon var lite pinsamt. Tre av oss åt frukost tillsammans och jag låtsades som om jag var icke desto klokare om deras sena romp i vardagsrummet. För hennes del, Dawn spelade det helt coolt också, även om hon lyckats smyga veta blickar på mig, och det var allt jag kunde göra för att inte knäcka en dum flin tillbaka på henne.

Större delen av dagen passerade utan incidenter fram till kvällen, när Zach var på väg ut till en grill hans bror var värd. Han bjöd in både mig och Dawn tillsammans. Jag avböjde, vilket leder honom att rulla sina ögon och säger att jag behövde komma ut mer. Dawn hävdade att hon förmodligen skulle komma tillbaka till sin plats och se till att hon försummade grejer var fortfarande intakt. Zach ryckte på axlarna.

Runt 05:00, Zach var nästan ut genom dörren. Han gav var och en av oss en sista chans att hänga med, men vi båda minskat. Dawn var synbart packa hennes saker upp, redo att återvända hem. Jag undrade vem av dem som var på väg att lämna först; del av mig hoppades verkligen att det var gryning. Jag hade livliga med nervös energi hela dagen och jag ville verkligen slappna av.

