Det var en sen sommarkväll, tystnaden hade sänkt sig där, bara hört en bil passerar på ett tag ..

Det var väl på tiden och ta kväll tänkte jag sa att jag gick upp på plan 2 och i PA sovrummet, gardiner blåste i den svala vinden .. Jag satt på sängkanten klädde mig tills jag var helt naken, jag vet att jag är kat, och eftersom jag var ensam hemma, sade matten jag ordna själv på bästa foder själv .. jag hämta en liten och en stor vibrator .. satte ner mig och strök en hand över min kropp, över bröstvårtorna som börjar och vara någorlunda styv na .. mmmm .. matar handen längre ner mot min fitta, leder ett finger försiktigt över läpparna, läckra .. Jag tror att de sprids och vet att jag är våt, låt fingrarna med läckra rörelser Klitten .. aaaa gud hur kat i am .. fingrar glida ner i mig .. jag ge mig lite jämmer som jag finger själv .. fingrar något snabbare och snabbare, är saften pressas ut när jag matar in fingrarna i trånga fitta .. aaaa …

Jag strök handen över min kropp, bröst är stela ra na jag nypa och dra lite i den .. mmmm .. utfodring fingrar till munnen och smakar på mina egna safter, läcker!

Med vibrator nu och strök den över hennes bröst, läckra och känna vibrationerna av mina styva vårtor … fitta är redo för na .. Jag särade på benen och gnida det hårt mot den våta fitta .. mmmm .. jag vrida sig av nöje, och matar den till mig försiktigt med läcker sma snabb rörelse .. in och ut .. in och ut .. aaaahhhh .. njuta av det hela fullt ut .. massera Klitten med den andra handen medan vibratorn gör sitt arbete på mig .. höra det sloshes av fitta, våt som en försvinnande .. mmmm .. inte kommit ännu, kommer att njuta av det hela lite längre .. Jag tar ut vibratorn matar dem till munnen och slicka på det .. mmmm .. gott ..

Sätter mig upp på knä och går in mig nedpa den andra dildon och rider den medan jag massera Klitten AAAAA är så kåt!

Och plötsligt när jag ligger där och njuta av mig själv och fantasier i full gång, säger ringa mobil, det var min vän, ja faktiskt, tänkte jag, ma svaret .. Hej, säger jag med en tydligt upprörd röst 🙂 .. » , det är bara jag, “hej min flicka, säger jag tillbaka, hon ångrade bara att hon inte kunde komma till mig den natten ..-Det är okej, jag säger, sjolom jag skulle ha velat och har du här nu,” vad ni spåra henne, “-myser själv jag svarar .. Kan du hjälpa mig spåra jag,” ja svarar hon “.. hon ville gärna önska att hon var med mig nu,” är du väl min tjej “spår Hon-Ja, svarar jag .. jag tar dildo och använder den väl på fitta na medan jag har henne på högtalaren på telefonen .. hon säger vad hon skulle göra med mig om hon hade alla där och det gör mig krispiga .. I jämmer och åtnjuter vad hon säger till mig .. gar dildo snabbare och snabbare, eftersom jag hör henne säga att hon slickar min våta hala fitta och små bitar och suger hårt på Klitten min aaaa sade utsökt, jag kommer snart na min flicka, säger jag, “jag älskar pussy honung, säger hon, låt mig lära känna dig komma i min mun, min tunga leker bra med sanddyner din na matar ett par fingrar väl med dig, kom då vän säger hon, fingrar upp snabbare och snabbare, stimulera din G-punkt kommer att gå fitta spruta för mig idag .. AAAAA gud tror jag, gå där du är .. aaaa Jag kommer na .. snuppa veta vad man ska rycka i hela kroppen i Jag kommer .. aaaahhhhh … aaaajaaaa sa .. härligt .. mmmm …. är tyst för en stund, skulle jag säga, tack för att hjälpa min flicka, nästa gång far att komma hit och göra det på rätt sätt .. » ja hon säger, lovar dig,-mmmm läckra, jag säger, att jag ser fram emot och jag lovar dig att du kommer att få det så bra som jag har haft det na .. Vi avslutar samtalet ..

Jag bara njuter av allt för en stund och låt ditt sinne och fantasi gav sin tid .. och det gör mig kåt igen .. bröstvårtor är styva och även kroppen är full av gåshud .. mmmm .. drömma mig bort igen och ge mig själv en härlig orgasm med fingrarna stadigt planterade på dynerna och fantasi .. mmmm ..


