Det är en riktigt varm sommar och vi båda gar promenad i parken

låtsas att vi inte känner varandra, och jag hitta mig en plats

något skyddade från allt annat. Det finns inte många i parken, men en del är

det tycker om att ge kvällspromenader. Jag lägger ner en filt och sitta

oppa har på en klänning med något under, men det finns ingen

Annat än det, vet du. Du startar en Narma du mig och när du är som

när du kommer fram till mig, tar fast grepp om mitt hår och drar

det är lite svårt tillbaka medan botten säger att jag ska göra som du vill,

annars är det dåligt för mig.

Du står på knä framför mig och kysste mig hårt medan du fortfarande håller mig

fastnat i håret och säger att nu har vi den läckra och jag stönar lite.

Du är en konstig och jag vill inte ha det här. Du kysser mig och smabiter

i min hals, och jag har redan tänt sa att jag vet att det är den som slår till

mellan benen. Men jag sade ingenting annat än “nej, stopp, kommer jag

Inte. “Du frågar mig apné byxor och ta ut din kuk, jag säger att jag

kommer inte, men du går hårdare i håret och sätta en hand på hans hals och

säger att det ska jag göra. Jag är öppna dina byxor, du vet att du är

riktigt stel och tar försiktig ut kuken. Åsynen av tänderna

mig ännu mer. Jag är beordrad att smaka på dig, som jag mer än

tycker om att göra, men jag vänder bort. Du tvingar mitt huvud bort till

det, och jag smakar på dig. Låt tungan glida över kukhuvud och ner kuk.

“Du gjorde väl det di lilla hora”, säger du till mig, men jag bara

smaker på. För att na har tänt så mycket att min fitta fungerar för en

få uppmärksamhet. Visste du tvinga din kuk i mig och jag suger dig. Ni

gillar vad jag gör, för du är väldigt tyst för en stund, medan andas

blir tyngre och tyngre.

Plötsligt du driva mig bort och ner på marken. Du spred mina fötter,

även om jag försöker klämma vänster. “Kom du hora, jag vet att du

kommer inte att spela dyr “men jag nöp ännu en gång. jag aldrig

ha sex med någon, och kommer säkerligen inte göra det med en

främlingar. Du får benen isär och sitta mellan dem.

Så tittar du på min kropp och lyfte min klänning upp. Du misslyckas bitars

hårt på mina bröst och ner till min fitta, medan jag försöker vända mig

bort. Skulle inte du vet att jag har varit blöt, det är förbjudet

bli blöt när du gjort det mot sin vilja. Men händerna

är starka och när min fitta. Jag flämta när du kommer ner och du

le när du vet hur våt jag är. “Jassa, den lilla flickan var

kat? “grinar dig. Du låter två fingrar glida in i mig och jag tycker verkligen

En veta insidan. Jag försöker ta bort handen och säger nej, men

du bara trycka bort mig, ligga ner branta oppa mig och håller händerna

Min firma över mitt huvud och säger till mig själv “äntligen ett förnekande di Jävla

hora, jag tittar på dig att du kommer! “Du kysste mig igen, och jag kämpar

med en låtsas jag inte, jag längtar efter att känna dig inne

mig och kyssa dig på ett bra foder. Ni du tillbaka mellan

mina fötter, låt fingrarna glida över min Klitten, sade fingrar mig

stund du låter tungan leka runt med sanddyner. Jag försöker

håller stönande, men det är svårt när man har tänt mig så mycket. Ni

lät ett finger glida ner mot min röv, jag börjar protestera, men du

fortsätter. Att spela med hennes röv och låter ett finger glida in och ut.

Plötsligt du tvinga mig på alla fyra och lyft min röv som ska upprätthållas mot

själv. Jag känner din kuk Narmer upp min fitta och jag stänger motvillig

mina fötter för en show som jag inte. Bäst att du inte “våldtäkt” mig.

Men dina händer är starka, och de far Apna fötterna tillräckligt för att låta kuken

glida in i min fitta och låt den fylla mig. Jag stönade, och endast

åtnjuter. Att veta att du tar mig hårt. Du kommer att titta lite på röven, och det

svider läckra. Du befaller mig vid beröring själv medan

ta tag i mitt hår igen. Jag tar på mig själv samtidigt som jag

hårt. Det är så läcker en känsla orgasm Narmer själv medan din kuk

bara ta mig och nöje är skrämmande bra. Tar inte lång tid för

Jag kommerl och jag bara njuta. Jag måste bita mina läppar för en

inte skrika högt. Du är så underbart god, och jag hör dig Narmer

du orgasm. Jag undrar ur mig och ser att du är besviken. Sätter mig

framför dig och ta ett bra grepp om din kuk, sa jag suger dig medan

Jag har en lekfull hand på dina kulor. Sugande dig tills du kommer

och har en hora om du kväva högt stönande. Har vi sjunker ihop pa

filt och bara njuta en sista träffade … Mmmm.

