I en sovecupè på Bergensbanen.


Exakt kl 23.05 seger tåg från Oslo S. Korridorerna låter dova stress från passagerare som ännu inte har nått sina fack.

Tobias reser vinna och effektivt, och som redan sitter vid fönstret och ser på människor med trötta ögon som väntar på sina tåg, som hans fönster stannar på Nationalthetateret station .

Plötsligt gar dörren upp, och Tobias titta rakt in i en häpen ansikte.

Säg mig, har ni gatt på fel coupe

He’m väg att svara på, men håller på, dra upp biljetten ur fickan och studera detaljerna.

-Olyckligtvis här stjärnan vagn 22, coupe 12, och jag betalade för en enda fack.

dam vid dörröppnings portfölj, handväska öppning och efter lite hon finner biljetten.

Samma stjärnan här, vagn 22, Coupe 12 och singel. Fans NSB! Na, de bråka med min beställning.

sekunder efter poppar upp ledaren, och han satt i den situation

Vi båda håll, och betalat för samma fack. Någon idiot i ditt system hängde upp och ner när han skrev biljetter. Jag ska på ett möte i Bergen på morgonen och jag behöver sova. Ensam

Tobias försöker dölja ett leende som pressa på. Denna dam har krut i den …

tack vare samma foder. Behöver också en natts sömn. Det är därför som jag har beställt enstaka sovekupè.

Jag beklagar att säga mycket. Sådana saker ska inte hända, men nu har det tyvärr gjort det ändå.

ledare ser verkligen trött ut, och hans ansikte antagit en touch av rött.

-Det värsta är att jag inte har någon reservfack heller. Allt är fullt.

Han studerar en form som han barer själv.

Tobias vet att jag är den som måste dra honom, och han börjar att föreställa sig en natt i ett tåg säten.

Okej, jag lämnar hytten för dig. Jag hoppas att det är en bra plats för mig.

ledare lovar att göra så gott han kan, och klubbar bort efter korridoren, mot det lilla kontoret två vagnar längre.

Jag är ledsen för det här. Det är trevligt om du gjort en reträtt.

Hon ser på Tobias med stora bruna ögon och tacksam.

Jag heter Line.

Tobias oyemaler henne till ca 1,70. Hon är smal och kurvig och det gar till honom att hon är vacker. Han verkar också han ser ett ljus i hennes ögon att han inte lyckas definiera.

-Tobias här. Tja, sanningen finns i denna värld. Jag har antagligen fortfarande i mig en slags galan atletisk inställning till ni kvinnor, sa jag snabbt insåg hur det skulle sluta.

linjen på sin sida har hävdat att mannen i kupén badar stilig och vacker, och hon tar hand att tänka på honom som sexig …

Kan jag lämna mitt bagage envis ett tag? Jag trodde att jag skulle ta mig till matsalen vagnen för en få mig lite mat. Jag är utsvulten. Har jag komma och hämta den när ledaren har funnit en plats åt mig.

Det är okej Line, och Tobias reser sig och smyger förbi henne i den lilla kammaren, och kom ut i korridoren och lastning vägen till matsalen vagnen. Han kan inte hjälpa det. Drog takt med denna kvinna man retar honom och han vet att han växer lite, och han vet puls ökar.

Tobias beställer en hamburgare och två ekvivalenter. Han äter begjarlig och tvätta ner maten med en härlig kall öl direkt ur flaskan. Han kommer att tjäna en se ljus från Sandvika strök förbi utanför.

I det ögonblicket ser han henne. Vid detta avstånd ser han bättre hur vacker hon är. Hon bär tighta jeans med låg midja. Mellan linning och en lika åtsittande blus med nyanser av grönt, skymtar hans nakna hud. Han ser också två lockande och välformade bröst under hennes blus. Hon har axellångt har ränder och en sväng i luggen.

Igen aktiviteten i sin cirkulation. Det stramar ner mellan hans ben, och han lyckas inte ta ögonen ifrån denna sexiga undrar som ler och sätter sig mitt emot honom.

-Tänkte att jag skulle ta med mig ett glas vin jag går.

Jag köper!

Tobias resande brant, kanske lite för brant för Line’re kvar med ett litet leende. Bara Gud vet vad hon tänker. Och det är tveksamt om Gud gillar vad han ser …

Han dricker sin ol sekund, köper en, och hon pappas glas nr 2

Du Tobias, det är faktiskt två bäddad säng i facket. NSB har ingen separat singel-facket. Men när en kund köper en enda överslafen svängde upp och satte upp på väggen.

Tobias nästan inte tro vad han horor Ska hon föreslår att en …..?

Och det är precis vad hon gör.

Jag har sagt dåligt samvete. Det är så sorgligt thinkin om dig för att sitta och sova hela vägen till Bergen.

Det är bara en droppe ner överslafen.

Said föreslår att hon gar förstår tillbaka till hytten och lägger sig i den nedre bädden. Tidigast 15 minuter senare att han kan komma och ligga i överslafen. Hon Tor att inte vara i den översta sovbrits. Där berättar hon att hon föll ner när hon var en liten flicka.

Detta gör det, och 20 minuter senare ställer han den coupe 12 i vagnen 22

Han är ljus i hjärtat, och han ma erkänna för sig själv att Line har gett honom. Han har också en stark misstanke om ett ömsesidigt.

Väl inne i kabinen, ser han att linjen är under täcket. Han ser också att allt är klart sin plats på den motsatta väggen. Det finns ett par jeans, en bh, trosa och en blus.

Hon är naken …

Hon har släppt överslafen.

Kan hon ha menat att han skulle sätta upp där? Har han misforstatt allt?

Men rensa henne på sätet berättar för honom annars. Hon gav honom skylten han behöver. Trosor …..

Na han blir allvarlig. Det börjar bli väl tight, och han drar av sig sina byxor. Han ser ner på och se att han gör en stor bula på mina trosor. Han ger helt enkelt en skit na och stänga av hans t-shirt som han vänder mot britsen. Pappan bara eller brista. Han tycker att linjen är förmodligen en kvinna som tar initiativet. Han tror att hon tar vad hon vill.

Han läste henne rätt …

Han tar mobiltelefonen, rör sig hela vägen till koykantene, utbuktning mot sin hyttventil, och lämpar sig för en tyst mobiltelefon för samtal.

Vad händer na överraska honom, men det behagar honom. En hand försiktigt stryker bollen i kalsongerna. Två fingrar smeker upp och ner, och en del här och där, de slutar, och en hel hand greppa en sådan grind och överväga.

Hade hon tar tag i hans kalsonger kanten och dra den nedåt. Det faller i slutändan helt till golvet, och tar tag nu en mjuk men ivrig hand runt honom och börjar röra sig. En annan handen lovar sina bollar, och ger utmärkt värme. Visste han hennes andedräkt, sade värmen från munnen och tänderna försiktigt skrapa längs den styva och ständigt växande prakt hans.

Han stönar tyst av glädje och upphetsning, och han horor Godlyd från den nedre bädden. Hon gillar honom. Hon tycker om honom, och hon blir vild av kathet när hon vet att han växer i hennes mun.

Tobias vet att om hon pappa hålla på så här, kommer han snart att komma i hennes mun. Han kommer inte. Han skulle bära henne.

Därför drar han tillbaka något, böja ner till henne, sliter av henne täcker, och han tar i den vackra, sexiga och skakade hennes kropp med en enda snabb och passionerad blick.

Hon rakade! Endast ett litet finger bred bar förblir på toppen. Denna pappa är en bränna honom. Lust, en varm och våldsam lust.

Hon sträcker armarna mot honom, skiljer sig med lår och viskar våldsamt:

Kom. Kom till mig. Knulla mig!

Tobias lyder villigt. Han lägger över henne vet hon styr honom mot Bländaren henne, och sakta men bestämt i en motion han behöver hela vägen in i henne.

Hon utvisa en lång, väsande “ah, ja ………”

Han trycker mot henne och känner hennes blygdläppar pressar bokstavligen runt sina rötter, och han kommer eller genom kathet när han märker att hon börjar röra sig under honom. Han förstår karaktärerna och börjar nicka henne. Till att börja med bara en lugn, korta rörelser, men naturen gar sin gång, och ganska snart rörelserna är längre och mer intensiv.

Ja, Na! Knulla mig, Tobias. Knulla mig hårt! Herre Gud, jag tycker om att ha dig i mig! Du gör mig galen!

Tobias vet orden har sin effekt. Han blir hårdare och större, och nu börjar den hårda tävlingen. Hon mode honom på en shoot höfter upp mot honom, och det är nästan som om de knullar i linje med toghjulenes slag mot skinneskjotene. Hela gar snabbt. Han vet orgasm Narmer, och han är glad. Han håller tillbaka, låter vänta orgasm, rör sig så att han inte förlorar det, lämna den där strax under ytan. Så fort han pressar sig hårt mot henne, eller ökar graden, rapporteras det på honom. Han ser att hon är för smalt na. Hon blir vattenpass och mjukare, och han kan känna hennes svälla. Plötsligt spänner över hennes kropp, och han känner hennes fingrar borr fastnat i korsryggen, och hon driver ut en lång, obeskrivligt ljud som orgasmen slet i henne. Han blir fascinerad sade att han glömmer sig själv nästan. Men han är mer än redo. Han börjar en våldsam knulla med långa, vassa och snabba ryck, och snart han vet ambassaden starta sin underbara, obeskrivligt läcker strom långt inuti, genom kroppen, genom rörsystemet och sprutar in i hennes innersta gömmer sig. Han kan inte hålla tillbaka någonting. Han är närmast skrika på henne, och hon märker värmen från ambassaden sprider sig i henne och det är som hon är far efter en orgasm, och nu har de båda skrik av vackra njutning.

När de kommer till sig själv, han var fortfarande djupt inne i henne, inser de att allt är helt tyst om dem. De fattar inte.

-tåget stannat!

Det Line som första fattar.

Det gör Tobias ganska snabbt också, för vissa talare från utanför hororna de är:

-nattåget till Bergen är redo för avfärd i kortplats 1 Sätt dig!

Utanför dora låter låg viskning.

Låter bra barer genom väggar och dörrar på NSB sina vagnar. Var särskilt när tåget står stilla på enheterna.

Jag vill ha mer, säger Line och ler upp på honom.

-Na inte stanna tåget Hönefoss …..

Exakt kl 00:44 seger nattåget till Bergen från Drammen Station.


